مطالب مرتبط:
انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
دستگیری باند سرقت از کتابخانه ها!
دستگیری باند سرقت از کتابخانه ها!
دستگیری باند سرقت از کتابخانه ها! + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 14:152024-04-23حوادث

دستگیری باند 17 نفره جعل مدارک تحصیلی در کرمان 


رییس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسایی و دستگیری باند 17 نفره جعل مدارک تحصیلی و جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسایی و دستگیری باند 17 نفره جعل مدارک تحصیلی و جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش یک نهاد دولتی مبنی بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت های شغلی، مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت های خصوصی با مراجعه به جاعلان، نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت های فنی و حرفه ای اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس در راستای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطان آنها را شناسایی و در این زمینه 17 نفر را در شهرستان های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر و از مخفیگاه آنان 1200 مدرک جعلی دیپلم، 210 گواهینامه جعلی مهارت های فنی و برخی تجهیزات رایانه ای را کشف کنند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: متهمان پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان کردند با اخذ مبالغی سنگین از ا


برچسب ها: مدارک تحصیلی - مدارک - پلیس آگاهی - شهروندان - دستگیری - استان کرمان - کرمان
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند 17 نفره جعل مدارک تحصیلی در کرمان 

دستگیری باند 17 نفره جعل مدارک تحصیلی در کرمان